Carla Galli

Fókuszban a személyiség

Mit érez a tested?

2019. június 17. 13:52 - Carla G.

Üzenetek belülről

A fizikai tested rendkívüli bölcsességet hordoz magában. Ha az elméd nem is tudja a legjobb megoldást egy adott pillanatban, a tested mindig tudja.


photo-1478070531059-3db579c041d5.jpg


Amikor egy döntés előtt állsz, legyen az kicsi vagy nagy horderejű, állj meg egy pillanatra. Lélegezz mélyen. Ahogy megvizsgálod a lehetőségeidet, érezd a testedet. A hasad begörcsölt? Nyitva van a szíved? Az izmaid elernyedtek vagy megfeszülnek? Egyenesen állsz és szabadon? A tested érzi a szabadságot, a félelmet, az örömöt, a rettegést, az összhangot vagy a disszonanciát nagyon konkrét módon, és ez igen jó iránymutatód lehet.


Mire vágyik a tested? Milyen ételt, italt szeretne ebben a pillanatban? Mit szeretne tenni vagy tapasztalni? Mozogni szeretne? Pihenni? Lélegezni? Érezni a napot? Aludni? Tudod magad eléggé szeretni ahhoz, hogy megbízz a tested bölcsességében, és megadd neki azt, amit kér?


Emlékezz rá, ha bármit úgy eszel, iszol, hogy azzal megajándékozod magadat, szeretetet és egyensúlyt eszel és iszol. A tested a legnagyobb kincsed a Földön. Érezd, hallgass rá, beszélgess vele, lélegezz vele, tudasd vele, hogy biztonságban van.


A tested egy ön-kiegyenlítő, öngyógyító entitás. Amikor lélegzel, bízol, megengeded és az életet választod, a tested könnyedén visszatalál a természetes egyensúlyába és a javadat fogja szolgálni.

Azonban a belső üzenet meghallásához, megértéséhez el kell csitítani a környezeti zajokat. Ez nem mindenkinek megy könnyen. Nagyfokú önismeretre és tudatosságra van szükség, hogy megértsük a belső jeleket. Carla Galli 25 éve tanulmányozza az emberi viselkedés összefüggéseit, és adja át tapasztalatát a hozzá fordulóknak.

Kedves Carla!

Örökké hálás leszek mindazért, amit tőled kaptam, tanultam!
Képzés során sokat tanultam, sok mindent másképp kellett gondolnom magamról, másokról, életem történéseiről.
Azt hiszem, az utolsó pillanatban érkeztem, szép kis sz@rkupacot csináltam magamnak, de talán még nem késő. Eddig nem tudtam mi történik velem, körülöttem, most már minden értelmet nyert.
Határozottabb egyéniség lettem, aki tudja mit akar. Aki kézben akarja tartani életét és a lehető legjobbat adni magának és mások számára. Tisztelni az embereket, amivel elérem, hogy mások is tiszteljenek.
A célom: egy rendezett és boldog élet.

Köszönettel: dr. Darányi Csilla

Nagy szerencsének találom, hogy eljutottam életem során a Carla Galli Kreatív Tudatosság Műhelybe. Hogy látszólagos véletlenek ide vezettek, ahol ismét elegendő figyelemmel ajándékozhattam meg magamat.

Elsőként az önismeret fontosságát fedeztem fel újra, amit valahol útközben elhagytam. Mostanra, a Műhely által alapvető és kitörölhetetlen programmá fejlődött bennem az igény önmagam vizsgálatára, szeretetére és fejlesztésére. Most láttam meg igazán, hogy mennyi munka van, mennyi érdekesség és izgalmas utazás bennem. Ezáltal nem szorulok arra, hogy mások, vagy az élet „utaztasson”. Nem függök emberek szeretetétől, nem ragaszkodom annyira, mert beláttam, a legjobb dolgokat meg tudom magamnak adni. Ami jön ehhez, márpedig jön, pont ettől jön, az meg csak a ráadás, a grátisz, az elvégzett munkák eredménye.

 

Szertettel: Timea

Ha szeretnél többet megtudni tematikus programjainkról, kattints a gombra!

Szólj hozzá!
Címkék: life

A bejegyzés trackback címe:

https://carla-galli.blog.hu/api/trackback/id/tr1814581594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása