Carla Galli

Fókuszban a személyiség

Éljen a tavasz, éljen a nő!

2019. március 07. 20:58 - Carla G.

Minden kora tavasszal, így március elején azon töprengek, hogy ki vagyok?

gill_button_bleached_broiws.jpg
Merre tart az utam, mi az, amit el szeretnék még érni  az életemben, mit értem el?  Mit adtam magamból, mit kaptam? Mindig igazságos voltam?  Mi az, ami jó nekem, és mi az, ami nem! Mi az,  ami fontos lett volna számomra, de sajnos azt nem tudtam elérni!
Őszinte leszek: az ÖNKRITIKA nem egy kellemes érzés, de vigasztal az, hogy én vagyok az igazi, és igazságos kritikusa önmagamnak.
Azt is megértem és elfogadom, hogy nem tudok ideális női példa lenni mindenkinek. Nem mindig azt teszem, ami a helyes. De ha én tökéletes lennék, akkor már nem is lennék érdekes sok ember számára, és már nem lehetne tanulni a hibáimból!  Ez  a gondolat egy kicsit felszabadít!
Ezek szerint az Életutam az, hogy annak ellenére,hogy nem vagyok tökéletes, szüntelenül tanulnom kell, hogy egyre jobb legyek. Addig tudjak segíteni az embereknek, amíg van erőm. És ha nem minden úgy történik, ahogyan szeretném, akkor meg kell tanulnom annak örülni, ami van és amim van!

Éljen a tavasz,  éljen a NŐ.

 

Szólj hozzá!
Címkék: art

A bejegyzés trackback címe:

https://carla-galli.blog.hu/api/trackback/id/tr7714581636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása