Carla Galli

Fókuszban a személyiség

Visszajelzések, vélemények a Carla Galli módszerről

2020. július 13. 17:10 - Carla G.

Néhány Üzleti tréning, céges referenciák

Ezt nem lehet elolvasni. Ezt nem lehet egy könyvvel vagy egy oktatófilmmel pótolni. Kell az a szuggesztió amit egy erős személyiség ad át egy másik embernek. Enélkül ez nem működik…. Azért ez egy általános erősítő, összefüggéseket mélyen föltáró módszer és technika, én azt hiszem, hogy ez mindenkinek nagyon-nagyon is hasznos….Teljesen egyetértek Carla Gallival és őszintén hiszem hogy az ő tudása és képessége átkerülhet a vállalatokhoz, vállalkozókhoz vagy az emberekhez, annak érdekében, hogy ez még nagyobb lehetőségeket nyisson meg valamennyiünk előtt.
Bihall Tamás elnökhelyettes
Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara

“Kedves Partnereink!
A Győr-Moson-Sopron megyei Kereskedelmi és Iparkamara és a Kamarai Szalon háziasszonya, Büss Zsuzsanna nevében is köszönjük Önöknek, hogy részvételükkel megtisztelték Carla Galli író, életviteli tanácsadó, Business coach 2013. április 24-én „Egységben van az erő” címmel megtartott előadását. Bízunk benne, hogy az átadott pozitív gondolatok, az inspiráló üzenetek hozzájárultak az Önök érzelmi feltöltődéséhez, tudatuk kitárásához és lelki fejlődésükhöz.
Köszönjük, hogy velünk tartottak és kérdéseikkel, hozzászólásaikkal emelték a rendezvény színvonalát.!”
Büss Zsuzsa

Györ Kamarai Szalon

“Carla Galli különleges képessége az, hogy azonnal észreveszi az ember belső értékeit, és azokat magasabb szintre emeli. Tréningjének segítségével az eladóink jobban kezelik a konfliktushelyzeteket, hatékonyabban dolgoznak, és türelmesebbek lettek a vevőkkel. Munkájának eredményeként elégedettebb vevőkörrel rendelkezünk, vevőink szeretnek hozzánk bejárni, mert úgy érzik, hogy valami különleges bánásmódban részesülnek, mely a mi „észrevétlen változásunknak” köszönhető.” Ocsovai Ákosné
DEMKO FERDER Kft. 
Ocsóvai Ákosné
Tulajdonos, ügyvezető igazgató

Carla Galli egy csodálatos Asszony!
Beléd lát! Éget. Mar. Összerombol, majd katedrálist épít belőled. Sejtjeidet egyenként nyitja fel és mutatja meg neked. Amit látsz, ez szép, egyre szebb! Megtanít szeretni önmagad. Becsülni tetteidet és szavaidat. Felemel. Értékké tesz. Mint az Édesanyád. Egyszer, régen, valahol Csodaországban. Csak hallgasd! Ülj le vele szemben! Nézd a szemét és többé nem szabadulsz. Nem enged. Veled marad. Mindörökké. Mind a legigazabb szerelem!”

Réti Attila
KAISER FOOD Élelmiszer-ipari Kft.
Ügyvezető igazgató

Én mint egy intézmény vezetője felkértem Carla Gallit,hogy jöjjön el hozzánk, kicsit rántsa össze a csapatot,segítsen nekünk az ő módszereivel. Fantasztikus volt az egész! Remekül sikerült! Köszönöm, köszönjük!!! Mindenkit kibillentett a megszokott zónájából, azaz kicsit kizökkentett a mindennapjaiból, a szokásaiból, a kényelmes és biztonságos életéből, és nehezebb helyzetekbe hozott bennünket, hogy megismerjük a rizikó, és a pánik zónáinkat. Nagyon fontos, hogy tudatában legyünk önmagunk zónáinak határaival, ugyanis ez mindenkinél máshol van, és hogy tudjuk ezeket kezelni, tudjunk fejlődni. A hétköznapokkal ellentétben egy ilyen tréningen már nem tudod se magadat, se másokat becsapni, mert ki fog jönni ami benned van! A cél valójában ez, és hogy aztán ezt hogyan kezeli akár az egyén, vagy akár egy egész csapat! Csodálatosan bemutatásra került, hogy az egyén bízik-e a csapatban,bízik-e önmagában. Nagyon élesen megmutatkozott hogy kinek mi az erőssége. Pl az, hogy meg tudunk-e bízni a kollegáinkban, vagy hogy tudunk -e felelősséget vállalni másokért. És ennyire éles helyzetben mindenkiből kijött a viszonya önmagához, a csapathoz, a bizalomhoz, a felelősséghez stb ..
Galina nagyon profin prezentálta rajtunk, hogy mekkora optimizmus és hit van saját magunkban. Ezt a feladatokon belül folyamatosan nyomon tudtuk követni, és szinte mi magunk sem hittünk a szemünknek, hogy hogyan alakul át, a feladat elején még egy általunk teljesen elképzelhetetlen dolog, amit ha az elején hallunk nem hisszük el hogy mégis létrejöhet, hogy megvalósulhat, de a szemünk láttára kibontakozott! Mindeközben olyan kreativitás és együttműködés, és közös ötletelés áramlott, amelyet öröm volt látni! Rendszerállítással mesterien illusztrálta azt hogy figyelmünk mennyire tud együttműködni, egy csapat vezetői mennyire tudják irányítani a társaságot, a többiek miként tudnak együttműködni, alkalmazkodni, és hogyan érjünk el közösen sikereket, mi kell hozzá… Bemutatásra került a pontos, és gyors kommunikáció fontossága is!!!! És hogy ez hogyan kapcsolódik a bizalomhoz, a hithez, és az egész csapat együttműködéséhez, sikeréhez és hangulatához! Azt hiszem nagy szükségünk volt erre a hétvégére. Én magam személyesen is sok erőt merítettem belőle. Csodás volt a feltöltődés, és minden más! Egy teljes napon keresztül volt szerencsénk látni Galinának a magas szintű szakmai segítséggel, lankadatlan odafigyeléssel és segítő támogatással teli munkáját, energiáját. Nagyon sokat tanultunk! Hálásak vagyunk neki mindannyian.
Megszerettük őt, mert tőle mindent meg lehet tanulni, ami jónak,értéknek számít. Végtelen alázatot, tiszteletet, kitartást, hogy “átmegy” az emberekhez, amit csinál, amit tesz mindenkiért.!!
A legmaradandóbb érzés, amelyet hazáig vittünk magunkkal, mégis az volt, hogy Carla mennyire jól érzi magát a bőrében: boldog, tiszta, kiegyensúlyozott és dől belőle a magas érzelmi és értelmi intelligenciája egyaránt , amelyet őszinte szeretettel tálal. Felfestette a hatalmas szívét a terem plafonjára, és ez a lehető legtiszteletreméltóbb dolog a világon, Akaratlanul is irányt mutatva nekünk, követendő példaként minden jó ember számára. Nos, ez lenne az én észrevételem.
Generali Providencia
Kiss Józsefné

Kedves Carla!
Minden túlzás nélkül tudom neked, tiszta szívből “mondani”, hogy fantasztikus dolgot teremtettél a Mesterkód kurzussal! Eddig is azt tapasztaltam, hogy a veled való munka során, folyamatosan fejlődöm, és minden egyes találkozással több leszek, de ez a két nap csodálatos és felszabadító volt. Sőőőőt! Nagyon sok élményt, pozitív érzést kaptam tőled! Köszönöm a felismeréseket, a kódokat, az empátiádat, a munkádat, a kedves szerető lényedet, mindezek hozzásegítettek ahhoz, hogy meg tudjam valósítani a céljaimat úgy, hogy a célhoz vezető úton is boldog legyek, és minden lépésemet meg tudjam élni! Tudod mi a jó ebben, hogy még most jön a java a dolgoknak, bátran és örömmel várom-figyelem a fejleményeket:), mert “mindíg változik valami körülöttem” (ahogyan te tanítottad)! Nagyon hálás vagyok neked ezért! Köszönöm, köszönöm, köszönöm

Plébán László-ügyvezető
Novala Kft.

Cégünk, a McCann Erickson Budapest Nemzetközi Reklámügynökség 2008. nyarán került kapcsolatba Carla Galli coach-trénerrel. Egy szervezetfejlesztési projekt részeként két alkalommal vezetői tréninget tartott cégünk menedzsmentje számára, és ezzel párhuzamosan 6 hónapon keresztül coaching formájában támogatta, fejlesztette kulcspozícióban lévő munkatársainkat.
Együttműködésünk során célunk a szervezetet irányító fizikai, érzelmi és szellemi szálak felismerése volt, amelyeket Carla segítségével sajátos technikákon keresztül közelítettünk meg: a Hellinger-féle szervezet-állítással (a rejtett energiák feltárására); szupervízióval (a szellemi képesség töltéséhez); stressz-oldó technikákkal, NLP technikákkal; érzelmi intelligenciát fejlesztő meditációs technikákkal és a Myers-Briggs személység teszt használatával.
Carla szakmai profizmusának és empatikus-energetizáló személyiségének köszönhetően sok nehéz témán sikerrel dolgoztunk: például saját és cégszintű értékrendünkön, belső erőforrásaink felismerésén és fejlesztésén, családi és munkatársi viszonyaink mélyebb megértésén. Ezekre a témákra fókuszálva számos belső gátló tényezőt tártunk fel, majd a felszínre kerülő nehézségeket és konfliktusokat Carla segítségével kezeltük is. Eközben érezhetően fejlődtünk mind önmagunk, mind társaink elfogadásában. A közös munka sok kézzel fogható eredményhez, üzleti és egyéni sikerhez vezetett, amiért nagyon sok köszönettel tartozunk Carlának. Segítségével egy újfajta gondolkodásmódot, szemléletet sajátítottunk el, amely fontos alapköve a cég és a cégnél dolgozó munkatársak további sikereinek.
Záprel Zsolt – ügyvezető
McCann Erickson Budapest

 

Carla Galli különleges képessége az, hogy azonnal észreveszi az ember belső értékeit, és azokat magasabb szintre emeli. Tréningjének segítségével az eladóink jobban kezelik a konfliktushelyzeteket, hatékonyabban dolgoznak, és türelmesebbek lettek a vevőkkel. Munkájának eredményeként elégedettebb vevőkörrel rendelkezünk, vevőink szeretnek hozzánk bejárni, mert úgy érzik, hogy valami különleges bánásmódban részesülnek, mely a mi „észrevétlen változásunknak” köszönhető.

Tenisz Magazin
Csehy András
Főszerkesztő-ügyvezető

A Vezetői coaching során úgy éreztem, mintha a vasmacskák, amelyek eddig gátolták az irányításomra bízott hajó siklását, hirtelen szétpattantak volna, és a vitorlák végre szabadon hasítanák a vizet.
Karkesz István – Életvonal igazgatóság vezető
Generali Providencia

Köszönet nyilvánítás Carla Galli részére!
Számomra fontos, hogy a közös munkát írásban is megköszönjem NEKED.
Ennek oka, hogy a támogatásoddal az eddig problémát és nehézséget okozó feladatok, helyzetek és emberek megváltoztak. Ők is megváltoztak, mert az én hozzáállásom is megváltozott. Úgy gondolom, hogy a világot megváltoztatni nem akarom, de azok akikkel találkoztam és ezután találkozni fogok képesek rá és meg is teszik. Teszik azt, amit én is „teszem a DOLGOM”. Legyek bárhol és bármikor a dolgom nem lesz más, mint csinálni, amit szeretnék és tudni mindazt, amit:

  • Kaptam a szüleimtől és a családomtól.
  • Rám ragadt az iskolákban.
  • Ellestem a munkatársaimtól.
  • Megtapasztaltam az emberektől.
  • Értesültem a nyomtatott és elektronikus médiákból.
  • Megtanultam a vezetőimtől.

Köszönöm azt, hogy erre is rávilágított az a sok-sok beszélgetés, amelyre lehetőségem nyílt veled. Biztos vagyok abban, hogy a sors az élet vagy mi leszünk olyan helyzetben, hogy személyesen is megköszönjem a segítségedet.
Német László – üzletfejlesztési vezető
Energizer Magyarország Kft.

A Danubius Rádió Fórum című, esti beszélgetős műsorában állandó vendégem volt Carla Galli. Egy ország hangolt ránk ilyenkor, szinte tapintani lehetett a feszült figyelmet. A hallgatók legféltettebb titkaikat tárták fel, megoldást várva sorskérdéseikre, döntéshelyzeteikre. Minden műsor élmény volt Carlaval.
Murányi Mariann – műsorvezető
Danubius Rádió

Kedves Carla!
Köszönöm azt, amit a csoportos coaching során adtál nekem, mindannyiónknak. Mielőtt találkoztunk, azt éreztem, hogy nincs rendben valami az életemben. Különösebb panaszra nem volt okom, hiszen egészséges vagyok, van otthonom, van mit ennem, van szerető családom. De valami miatt mégsem voltam boldog, nem haladt úgy az életem, a karrierem ahogy azt szerettem volna. Tulajdonképpen egy helyben toporogtam. Köszönöm, hogy segítettél meglátni azt ami az akadályokat elémgördíti. A vezetői coaching óta “furcsa” dolgok történnek velem. Elkezdtem könnyedén, magamtól rendet rakni az életemben. Tele vagyok energiával, boldogsággal és hálával. Van még min dolgozni, de úgy érzem, hogy jó irányba tartok.
Kívánom, hogy minél több embernek tudj segíteni, hogy ezáltal, több boldog, kiegyensújozott ember legyen a világon.
Köszönettel és nagyon nagy hálával:
Végh Csaba – Supervisor
Forever Living Products

Kedves Carla!
Nagyon hálás vagyok neked az odaadó, szeretettel teljes gondoskodó munkádért. Az elmúlt 2 hónap alatt befektetett energia, sok-sok pozitív változást hozott cégünknek a Royal Borháznak és mindenkinek, aki a csapatban van! A tavalyi év nehéz volt, fájdalmas és gyötrelmekkel volt tele, úgy éreztük (társam és én) hogy fogy a hitünk az erőnk, nem tudtuk, hogy hogyan tovább! Nagy elkeseredésükben már külsős segítség után kutattunk és rád találtunk! Hiszem, hogy véletlenek nincsenek! Áldom azt a napot, amikor először találkoztunk! Amint elkezdtük a közös munkát számomra is meglepő pozitív, statisztikáink által mérhető eredmények jöttek rövid idő alatt! Én egy nyitott ember vagyok, és folyamatosan keresem az új lehetőségeket, de az a szakmai és emberi tudás, amivel te rendelkezel teljesen lenyűgözött eddig nem, találkoztam ilyen egyszerű és hatásos “módszerrel” (azért zárójelen, mert ez többet jelent nekem, mint egy módszer) és hozzá még a gyakorlat is azt mutatta, hogy jó az az irány, amit elkezdtünk! Nem tudom eléggé kifejezni a hálámat! Azóta is folyamatos fejlődésben vagyunk nagyon szép jövőképpel a szívünkben, kreatív, kiegyensúlyozott munkatársakkal, egyre több elégedett vevővel, hangulatos játékos munkanapokkal! Találkozásunk óta alkotó munka zajlik itt nálunk és nagyon találónak érzem, amit egyik alkalommal mondtál, hogy Royal “Játszóház” lettünk:)! Megmutattad nekünk, hogy hogyan lehet szeretettel megszólítani embereket, hogyan élhetjük meg a hálát és hogyan fejezhetjük ki ezt helyesen, hogyan adhatunk jó érzéseket a jó borok mellé, és ami még nagyon fontos felismerés volt, hogy a céljaink eléréséhez az odavezető út az ami a fontos és ha az boldogsággal van tele akkor az a cél előre viszi az életünket! Nem tudok ezért mást adni, mint tiszta szívből jövő Köszönetet és hálát!
Szász Ildikó – cégvezető
Royal Borház Európa Kft.

K&H Bank -Vezetői tréningek,shadow coaching folyamatok

T-Systems Magyarország IT Services Hungary Kft. -Készségfejlesztő tréningek (prezentációs technika, tárgyalástechnika)

Hy-Lex Hungary Kft. -Készségfejlesztő tréningek

Magyar Telekom Nyrt. MSZI – készségfejlesztő tréningek (prezentációs technika, mentori, értékesítő tréning)

ÉDV Zrt. – teljesítménymenedzsment, motiváció, prezentációs technikák, vezetői kommunikáció

Richter Gedeon Zrt. -munkatársi készségfejlesztési tréning sorozat

Vélemények képzések résztvevőitől

„Carla kreatív műhelyében először nem is igazán tudtam, hogy mit keresek, csak a vonzást éreztem, hogy ott kell lennem. Később a csoportmunkának és Carla támogató munkájának köszönhetően felismertem és megértettem számos blokkomat, érzelmemet és gondolatomat, amik addigi életemben hátráltattak engem. Ennek az intenzív 10 hetes munkának köszönhetően több pozitív folyamat és változás indult el bennem és az életem különböző területein. Nagyon köszönöm Carlának és a Csoportnak mindezt és mindenkinek bátran ajánlom, aki kész a változásra és minél inkább meg szeretné ismerné önmagát.”
Németh Móni
Life Coach

“Drága Carla!
Csoda „ történt, a foglalkozások hatására elkezdtem szanálni a lakásban, kidobtam az egyik kedvenc ridikülömet! Mondtam anyukámnak, hogy a karácsonyi szünetben a gyermekkori szobám felét összeszedem és eladományozom! KÖSZÖNÖM!
Általában szoktam figyelni, hogy kedves legyek, de ez most valami másképen működik. Valahogy úgy érzem, hogy ez egy misszió. Próbálok nagyon-nagyon kedves lenni mindenkivel! A munkahelyemen úgy beszélek telefonon az emberekkel, hogy a munkatársaim csak néznek, sőt a főnököm felé is több visszajelzés érkezett (tudtom nélkül), hogy mennyire elégedettek a partnereink a hatékony, gyors munkám, és főleg a kedves szavaim miatt! A környezetemben is többen megjegyezték, hogy hogy tudok ilyen kedves és türelmes lenni…
Szóval: KÖSZÖNÖM, KÖSZÖNÖM, KÖSZÖNÖM!
A Jóistennek, az Univerzumnak, Neked, hogy akkor megírtam a jelentkezésemet, hogy elmentem, hogy fantasztikus földre szállt angyalokat ismerhettem meg!
Remélem, hogy sokáig tudsz még sok embernek segíteni és jobbá tenni a dolgokat, ahogyan csak Te tudod!
Az élet csodálatos!”
Sugár Andi

“Kedves Carla!
Akkor most klaviatúrát ragadok, mert változást észleltem a fejemben!
Hétvégén a párommal videoklipeket forgattunk a tanítványoknak. Nagyon jó volt. Vasárnap este rájöttem, hogy milyen hálás vagyok ezért a hétvégéért, hogy részese lehettem egy ilyen teremtésnek, amikor közösen létrehozunk egy szuper dolgot!
Ekkor éreztem először, milyen az, amikor hálát érzek a szívemben! Nagyon jó érzés volt! Aztán el kezdtem végiggondolni, miért is vagyok hálás az életemben. Azóta gyakorlom a dolgot és igyekszem minden nap hálásnak lenni a munkámért, a szeretteimért, azért, hogy téged megismertelek, hogy adtál egy lehetőséget, a szüleimnek és mindennek.
Tényleg soha nem tudtam igazán, milyen hálásnak lenni! De most megéreztem és jó érzés!
Ez a heti legfontosabb észrevett változás nálam!  )
Egyelőre, mert még előttünk a szombat! 
Köszönöm neked!”
Szeretettel:
Deli Gábor

“Kedves Carla!
Olvastam az életedről egy cikket a Hölgyvilágban”A hipnózist az üzleti életben is használom” címmel. Nagy hatással voltak rám az ott leírtak, sok párhuzamot véltem felfedezni a Te életed és az enyém között.
Kivívta a tiszteltemet az elszántságod, a rugalmasságod, hogy bármi is ért az életben, fel tudtál állni és újra tudtad kezdeni, miközben fejlődtél és más embereken is segítettél. Erős, okos, intelligens és sikeres NŐ vagy, akitől a későbbiekben én is szívesen tanulnék, azonban jelenleg rendbe kell tennem a saját életemet, főként a párkapcsolati vonalon van mit tenni úgy érzem. Mikor megláttalak és olvastam Rólad, belém nyilallt, hogy hozzád bizalommal fordulhatok és Te vagy az az ember, aki képes lesz megtalálni a problémám gyökereit.
A Kreatív Tudatosság Fejlesztő Műhely csodákat tett velem.
Köszönöm, hogy tőled tanulhattam.
Köszönettel és tisztelettel:”
Nagy Andrea
Life Coach Képzés

“Carla Galli nem csak mesterünkké vált a vele eltöltött hónapok alatt, hanem Anyánkká, hitünkké és erőnkké. A mérhetetlen szeretetével, türelmével és alázatával sulykolta belénk a Life Coach képzés alapjait. Megtanított minden olyan dolgot, ami a Coach legfontosabb eszköze: “önismeret”, “hogy sose az igazságot, hanem a boldogságot keressük”, hogy “az élet legfontosabb eleme a létünknek, amit csakis a gyökereinktől kapunk”, hogy ‘a hála nélküliség megfakítja a legcsillogóbb gyémántot is”.
A képzés után egy óriási karácsonyi projektbe kezdtem bele, igaz már az ötödik éve, de elmondhatom gyökeres változásokat hozott a munkámban a vele eltöltött pár hónap. Az a fajta önismeret, amit sikerült belém sulykolnia, mint a kommunikációmban, hatalmas változásokat és előrelépéseket hozott.
Hát mit fog hozni ezek után az üzleti Coach!? Te Úristen, már alig várom!”
Hálával, köszönettel,
Váradi Alida!

“Kedves Carla!
Örökké hálás leszek mindazért, amit tőled kaptam, tanultam!
Képzés során sokat tanultam, sok mindent másképp kellett gondolnom magamról, másokról, életem történéseiről.
Azt hiszem, az utolsó pillanatban érkeztem, szép kis sz@rkupacot csináltam magamnak, de talán még nem késő. Eddig nem tudtam mi történik velem, körülöttem, most már minden értelmet nyert.
Határozottabb egyéniség lettem, aki tudja mit akar. Aki kézben akarja tartani életét és a lehető legjobbat adni magának és mások számára. Tisztelni az embereket, amivel elérem, hogy mások is tiszteljenek.
A célom: egy rendezett és boldog élet.”
Köszönettel:
dr. Darányi Csilla

“Miért is volt hasznos számomra a Life Coach Képzés, avagy az Életvezetés Képzés ?
Az új ismeretek, a csoportfoglalkozások, a tűzön járás… és mind minden más, megtették a hatásait. Elindultam egy új úton! Azon az úton, ami csupa öröm, felfedezés, izgalom, erő.
Persze vannak benne olyan kanyarok, amik fájdalmasak, de ezek a múlt hozadékai, amit rendbe kell raknom. Tudom, hogy még nem vagyok egész, de akarom a változást. A foglalkozások során felfedeztem magamban olyan erőforrásokat, amelyekről eddig nem volt tudomásom. Hálásan köszönöm, hogy veletek lehettem.
Folytatom a TANULÁST!”
Hálás Tisztelettel: Roland

“Kedves Galina!
Nem mondanám, hogy  a képzés időszaka a„kamaszkorom” legszebb nyara volt…de mégis…
Néha olyan mélynek láttam az előttem álló „gödröt”, hogy alig mertem belepillantani, ennek ellenére mindig megléptem a megfelelő lépéseket!
„Kódolásodkor” – útravalóként – a célom eléréséhez az: intuíció; türelem; valamint a rugalmasság alkalmazásával a marketing tevékenység felerősítésével „támogatom az energiámat” kaptam! Minden nap figyelem erre, sokat meditálok és magamból „előcsalogatom” a rég eltemetett szeretetkinyilvánítást is…… mondván nekem ez jó,  így cselekszem… Mostantól  az alkalmazott módszerem az élethez: a türelem, őszinteség, megérzés, tudatosság, energiáim menedzselése és szeretet… Az eredmény az lett, hogy ÉN nagyon megváltoztam, és napról napra változom..”
Szeretettel: 
Cseh Márti

Nagy szerencsének találom, hogy eljutottam életem során a Carla Galli Kreatív Tudatosság Műhelybe. Hogy látszólagos véletlenek ide vezettek, ahol ismét elegendő figyelemmel ajándékozhattam meg magamat.

Elsőként az önismeret fontosságát fedeztem fel újra, amit valahol útközben elhagytam. Mostanra, a Műhely által alapvető és kitörölhetetlen programmá fejlődött bennem az igény önmagam vizsgálatára, szeretetére és fejlesztésére. Most láttam meg igazán, hogy mennyi munka van, mennyi érdekesség és izgalmas utazás bennem. Ezáltal nem szorulok arra, hogy mások, vagy az élet „utaztasson”. Nem függök emberek szeretetétől, nem ragaszkodom annyira, mert beláttam, a legjobb dolgokat meg tudom magamnak adni. Ami jön ehhez, márpedig jön, pont ettől jön, az meg csak a ráadás, a grátisz, az elvégzett munkák eredménye.

Rengeteg gátló érzelmet követhettem nyomon, tudatosíthattam működésüket magamban, így már nem az érzelmek uralnak, hanem én uralom őket. Nincsenek lehangolt állapotaim, illetve minimálisra csökkentek, de a rossz hangulatot is megtanultam kezelni. Nem idegeskedek annyit, mert eleve kiiktattam egy csomó félelmet Carla gondolata nyomán, miszerint a jelenben nincs félelem. A múltban nem időzök, igyekszem szinkronba kerülni a jelennel, hiszen felismertem, hogy csak így lehetek jókor jó helyen, és beláttam azt is, hogy régi megoldásokkal csak a régi eredményeket produkálhatom. Ezért igyekszem az elavult problémamegoldó sémáimat felújítani, illetve javítani.

A tudatosodás, a tudatossá válás egy csodálatos út, lehetőség, és Carla nagyon mélyen megérintett engem is és a csoport tagjait. Ahogyan a Műhelyben megtörténnek a csodák, a lelki felszabadulások, az kitörölhetetlen élmény, ezáltal a felismeréseinket könnyű megjegyezni és magunkkal vinni a hétköznapokba. A házi feladatok is sokat segítettek abban, hogy a heti egy alkalom műhelymunka egy egész hetes, majd egész hónapos, és talán egész életre való szokássá válhasson. Mert magunk is műhellyé váltunk, önmagunk kovácsává.

Carla nagy hangsúlyt fektetett a komfortzónánkból való kilépésre. A következő lépések megtétele segítséget ad a belső lényünk megtapasztalásához, fejlesztésihez.

Szertettel
Timea

Kati levele

Drága Carla, egy éve, hogy először voltam nálad! Azóta megváltozott az életem! Hálás vagyok annak, akitől hallottam rólad, aki által hozzád kerültem! Ekkorra már rájöttem, egyedül nem fog menni, hogy megoldjam megrekedt életem.

Bíztam benned, és ez legjobb, ami történhetett velem! Mindent felülmúlt a várakozásom! Szerencsésnek tartom magam, hogy hozzád kerülhettem és a Műhelyedbe, ami oly egyedülálló! Ilyen nincs még egy!  Megváltoztam! A gondolataim, a hozzáállásom, ezáltal a kapcsolataim. Az életem. Mindent tisztábban látok, a mögöttes dolgokat is, hogy mi mért is van… Sokkal könnyebb ezzel élni! Hálás vagyok, hogy ezt kaptam tőled!

Hálás vagyok, hogy folyamatosan segítesz változni, megérteni, jobbá válni, elengedni, rendbe tenni, tanulni, bízni, értékelni, megvalósítani.

Hálás vagyok, hogy minden egyes műhely alkalmával változik bennem valami, ami hasznomra van, hálás vagyok, hogy megértem mi, miért is történik, és ezek által jobbá válok, hálás vagyok, hogy megmutattad a hála érzését és fontos szerepét, hálás vagyok, hogy sikerül a segítségeddel elengedni az eddigi ragaszkodásaim. Mennyivel könnyebb így!  Hálás vagyok, hogy nőtt az önbizalmam, azt hiszem, már jóban vagyok magammal:), hálás vagyok, hogy megláttattad velem az értéket, nem csak a magamét, hanem mindent, ami körülvesz, hálás vagyok, hogy az édesanyámmal jobb lett a kapcsolatom, hálás vagyok, hogy visszakaptam az apámat, hálás vagyok, hogy a segítségeddel sikerül célt találnom az életemnek! Hihetetlen, hogy mennyire másként gondolkodok!  És persze ezt mások is észrevették már, szerencsére kapom a visszajelzéseket folyamatosan. Ezekért mind-mind köszönettel tartozom!

Ölellek,
Kati

Kedves Carla Galina,

úgy érkeztem a műhelyedbe, hogy volt egy nagy hátizsákom, és szerettem volna letenni. Az első alkalommal, amikor magad mellé ültettél a körben, hallgattalak, és minden második mondatod után azt mondtam, igen, de, igen, de… Majd otthon azon gondolkodtam, mi veszíteni valóm van, ha úgy nézem a dolgokat, ahogyan te mondod? “Legyek hálás az édesanyámnak, azért mert megszülethettem.” Végtére is nagyon szeretem az életet, miért ne lehetnék hálás ezért? Erre a gondolatra változni kezdett bennem valami, és jobb lett a kapcsolatom az édesanyámmal, a lányommal és a vejemmel. Megértettem, hogy mindent meg kell köszönnöm, amit kaptam a körülöttem élőktől, mert ők azért vannak, hogy tanítsanak engem. Megértettem, hogy nincs jó és rossz, mert minden tanít engem valamire. Megértettem, hogy a boldogság választás kérdése, és ha csak az igazamat akarom bizonyítgatni, lemondok a boldogságról. Megértettem, hogy el kell tudnom engedni dolgokat, mert azok mind megakadályoznak abban, hogy továbbléphessek. Megértettem, hogy mindig változom, csak tudatosan észre kell vennem, és a kis lépéseket is értékelnem kell. Megértettem és érzem, hogy a saját sorsomat hatalmamban áll irányítani, és nemcsak végigélni. Megértettem azt is, hogy bizonyos dolgokon a tudatalattim megkötözöttsége miatt nem tudok változtatni. Jó, hogy lehetőségem lett látni és átélni, milyen is ennek feloldása. Megtapasztalhattam, milyen is az, amikor mázsás súlyok esnek le a szívemről, és ezáltal olyan könnyed leszek. Mert az addig nyomasztó probléma gyökere megérthető, megbocsátható, elfogadható, és ettől olyan egyszerű lesz. Megértettem, hogy az igazán nagy dolgok a szívben történnek, és az igazán nagy dolgok egyszerűek. Megértettem, hogy a tudatos fejlődés sok munkával jár, nem ülhetek ölbe tett kézzel, hogy várjam a csodát, tennem kell azért. Megértettem, – és ez nagy erőt adott – hogy a “jóisten” bennem van, és mindenre képes vagyok, ezért higgyek önmagamban. Ha önbizalmam van és szeretem magam, a világ is ezt tükrözi vissza rám. Megértettem, hogy az egész világ egy energia mátrix, és amilyen energiát adok, azt kapom vissza. Ebben az energiamezőben minden gondolatomnak rezgése van, és a hozzátartozóim, barátaim, ismerőseim bármilyen távol legyenek is, ennek a közös nagy univerzumnak részei, tehát felelős vagyok a gondolataimért is. Megértettem, hogy a hála a legmagasabb rezgésszámú érzés, ezért minden adandó alkalommal ki kell fejeznem ezt. Megértettem, hogy a világ az adok és kapok egyensúlya alapján működik. Nem nyomhatom agyon a szeretetemmel, az állandó tettrekészségemmel és adásaimmal a másik embert. Megértettem, hogy a legfontosabb, hogy magamat szeressem, és akkor másoktól is ezt kapom. Megértettem, milyen fontos, hogy a rászorulóknak önzetlenül segítsek. Azt hiszem, nem tudtam mindent felsorolni, amit ez alatt a 10 hét alatt megértettem. Egész életemben jóra törekvő ember voltam. Sokszor nem tudtam, a dolgok miért úgy működnek, ahogyan működnek. Hiába próbáltam megérteni, és változtatni rajta, nem volt lehetőségem. Nagyon-nagyon hálás vagyok neked, hogy találkozhattam veled, és megtanítottál a világot másként nézni, mint ahogyan látszik. Mintha egy nehéz függönyt húztam volna el, és mögé nézhettem, és azóta is valami olyasmit láthatok, amit eddig sohasem. Mondhatom, hogy lelki értelemben még senki nem volt rám olyan hatással, mint te. Köszönöm neked az eddigieket, és miután azt remélem, hogy még lehetőségem lesz sok mindent tanulni tőled, ezért nem búcsúzom. Járok még a Life Coach képzésedre, szándékomban van további műhelyekbe és családállításokra elmenni. (Van még a hátizsákomban, amit nem sikerült kipakolnom.) Kívánok neked jó egészséget, szeretetet, békességet és megbecsülést a világtól és azoktól az emberektől, akik neked köszönhetik kreatív életük felvirágzását.

Hálás szeretettel,
Edina

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://carla-galli.blog.hu/api/trackback/id/tr2414586036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása